środa, 4 marca 2015

Zakupowo współpracowo



Nowe, nowe, nowe



Dziś post zdjęciowy. A w nim zakupy z ostatnich trzech miesięcy oraz współpraca z Klubem Elfa Pharm. To już moje drugie testowanie z nimi. W pierwszych testach sprawdzałam piankę i żel do higieny intymnej. Można zerknąć tutaj. Teraz dostałam olejki Vis Plantis - różany (do twarzy, szyi i dekoltu), arganowy (do włosów) i macadamia (do ciała).
Całe szczęście zakupów nie jest dużo (jak na te kilka miesięcy) więc bez problemów dało się je upchnąć w łazience ;)







 
Prezent świąteczny od siostry :*
 Paletkę prezentowałam jakiś czas temu w tym wpisie. 

 
 
 
 
Typowo zimowy zapach zestawu z BeBeauty - pomarańcza i czekolada.
 
 
 
 
A tu już bardzo letnie drinkowe zapachy peelingów Farmony
Pinacolada i Cosmo.




Rożne różności - pianka do twarzy Biały Jeleń, krem CC Soraya, kapsułki nawilżające Rival de Loop, 
 jedwab do włosów Green Pharmacy.




Lakiery piaskowe Wibo.
 
 
 
 
Olejki do testów Vis Plantis.
 
 
 
 
 
Prawda, że nie jest tego dużo? ;)
Znacie te produkty? 
 


31 komentarzy:

  1. Te olejki wyglądają interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym robić tak małe zakupy :D
    dawno kupowałaś te "drinkowe" peelingi? strasznie kusi mnei Cosmo ale nigdzie ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je ostatnio w Douglasie ;-)

      Usuń
    2. W Naturze również są już w sprzedaży.

      Usuń
  3. Nie, nie jest tego dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jak na kilka miesięcy to mało :). Ciekawa jestem tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego, lakiery mają ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupki :)
    Moje zakupy już mnie wypychają z szafy ( bo z łazienki to już dawno )

    OdpowiedzUsuń
  8. ile cudeniek, sama nie wiem co lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling PinaColada pachnie świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporawe zakupy. ;] Jeżeli tylko zobaczę gdzieś ten peeling Pina Colada, to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości :)) Lubię te kapsułki, ale że mam jeszcze olejek to teraz ich nie brałam, ciekawi mnie ta pianka BJ. Nudziakowa paletka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile cudów! Fajna ta Twoja sis, uwielbiam c-thru ;):D

    OdpowiedzUsuń
  13. no jak na 3 miesiące to faktycznie nie jest tego dużo ;) ciekawa jestem jak spisuje się u Ciebie pianka BJ? ja byłam z niej bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie olejki, zwłaszcza różany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam olejki, bardzo dobrze na mnie działają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tych nowości :) znam tylko jedwab GP, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że w czasach gimnazjum/liceum bardzo lubiłam ten zapach C-THru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten żel pod prysznic z Isany ! szkoda , że już go nigdzie nie mogę dostać . :(

    http://kosmetyki-dredziara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że konkretne zakupy zostały zrobione. Przeglądałem twój blog w poszukiwaniu prezentu kosmetycznego na dzień mamy. Przez chwilę przeszło mi przez myśl, żeby kupić krem przeciwzmarszczkowy. Myślę jednak, że perfumy https://perfumy.pl/product-pol-676-Dior-Addict-Eau-de-Parfum-2014-woda-perfumowana-100-ml.html zostaną lepiej przyjęte.

    OdpowiedzUsuń