piątek, 6 czerwca 2014

Majowe zakupy



Nowe u mnie


W maju trochę nowych kosmetyków  zasiliło moją łazienkę. Część z nich to zakupy poczynione podczas promocji -40% 
w Rossmannie. Pozostałe to zakupy potrzebno-niepotrzebne ;) Zapraszam na wpis głównie zdjęciowy ;)




 

- Luksja -   Płyn do kąpieli Pink Sparkle 
- The Body Shop - Peeling jagodowy 
- Delia - Zmywacz do paznokci 
- Nivea - Dezodorant w kulce 
- Wibo - Żel stylizujący do brwi 
- Cztery pory roku - Odżywka do regeneracji paznokci i skórek 
- The Body Shop - Krem do rąk z absyntem 
- Wibo - Eliksir nawilżająca pomadka nr 03




 

- Wibo - Candy Shop lakiery piaskowe nr 1, 2, 3, 4 
Można je obejrzeć tutaj tutaj.   
- Lovely - Baltic Sand lakier piaskowy nr 3 
Pokazywałam go tutaj.   
- Wibo - Matowy top coat





- Lovely - Baltic Sand nr 9 
- Lovely - Paletka cieni






A jak Wasze majowe zakupy?



32 komentarze:

  1. Piaskowe lakiery są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak spisze się ten żel do brwi. Piaski Wibo kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski Wibo piękne! Z Lovely ta 9 mi się podoba jeszcze. Nawet nie wiedziałam, że ta paletka jeszcze w sprzedaży jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne kosmetyki widzę , paletka ma piękne odcienie a lakier piaskowy Wibo widziałam na żywo i wygląda bardzo efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie za dużo ostatnio kupuję, muszę się zacząć ograniczać ale ciężko mi to wychodzi :) Np. te piaski z Wibo, jak mam się im oprzeć skoro są limitowane i niedługo ich pewnie nie będzie a tak ładnie wyglądają? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, ja jutro wyruszę do drogerii, w maju oszczędzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szaleństwo! ja w maju nie kupiłam zbyt wiele i cieszę się z tego ogromnie, bo przynajmniej mogę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest nudziakowa paletka :o)

    I dzięki za przypomnienie o zmywaczu :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel do brwi bardzo lubię tak samo jak Luksję :) a lakiery cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne rzeczy <3. Ja w maju zaszalałam całkowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zakupy ;)
    Niedawno poznałam żel do stylizacji brwi Wibo i jest moim niezbędnikiem na dzień dzisiejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile fajnych rzeczy :) Chętnie wypróbowałabym w końcu piaski wibo i krem the body shop :) U mnie w maju właściwie przybyła sama pielęgnacja (nie licząc jednej, samotnej kredeczki do ust :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling jagodowy ♥ czekam z niecierpliwością na jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych nowości ;) Udanego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy! najbardziej podobają mi sie te lakierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać jak będzie się sprawdzał Żel do brwi, bo szukam właśnie jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy!!! sporo kosmetyków wpadło mi w oko :-)
    interesuje mnie bardzo ta odżywka Cztery Pory Roku i oczywiście oba produkty TBSu
    a paletka widzę ma Twoje ulubione kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rety, peeling jagodowy! Musi być świetny :) Krem do rąk z absyntem też mnie zaciekawił :) Czaiłam się na Eliksir, ale nie było niestety koloru który mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda ten płyn z Luksji :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw TBS bardzo mnie zaciekawił. Peeling musi mieć przepiękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Seria jagodowa z TBS pachnie cudownie! Ja miałam masełko i jak dla mnie było moim zdecydowanym faworytem :) Ten piasek Wibo nr 3 mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka cieni z Lovely bardzo mnie kusi :) Peelingu z TBS zazdroszczę, wyobrażam sobie jak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zakupy :) Kilka produktów mam (lub miałam) i sprawowały się średnio. Mam na myśli żel z wibo, paletę lovely, płyn z luksji czy szminkę eliksir. Żaden z tych produktów, nie powalił mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem peelingu z TBS :) Płyn Pink Sprakle bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy. Chyba muszę poszukać tej paletki z Lovely :).

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne nowości :)
    widzę że nie tylko ja skusiłam się na cała serię candy shop :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zakupy, nie dorwałam jeszcze 1 candy shop i paletki

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zakupy, ja w maju chyba nic kosmetycznego nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. kusi mnie ta paletka Lovely... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Peeling jagodowy mniam mniam :D

    OdpowiedzUsuń