wtorek, 27 stycznia 2015

Zimowe lody



Wygładzające masło do ciała
Lody melba od Perfecty



Ostatnio ciężko u mnie z regularnością stosowania wszelkiego rodzaju mazideł do ciała. Powinnam bardziej się do tego przyłożyć, zwłaszcza że otwartych mam jeszcze dwie sztuki. A i ilość zapasów lekko przeraża mnie samą. Masło Perfecty o zapachu  
Lodów melba kupiłam letnią porą, a skończyłam je dopiero niedawno. Także wszelka mobilizacja z Waszej strony mile widziana ;) Zapraszam na lodowo-deserowy wpis.




Opis producenta:
Puszyste masło do ciała o doskonałych właściwościach wygładzających i zmiękczających. Zawiera cenny olejek arganowy, 
który silnie regeneruje skórę oraz nadaje jej jedwabistą gładkość. Olejek monoi de tahiti chroni przed czynnikami zewnętrznymi, 
łagodzi podrażnienia i czyni skórę wyjątkowo miękką i delikatną, a kwas hialuronowy intensywnie ją nawilża.
Pyszny, owocowy zapach lodowego deseru melba w cudowny sposób kojarzy się z latem i przyjemnościami, w których zanurzamy się z rozkoszą.

 
Skład:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitenis Flower Extract, Tocopherol, Argania Spinosa Kernel Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Carbomer, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate, Crosspolymer, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Hydroxyacetophenone, Linalool, Limonene, Parfum.





 
Działanie/Opinia: Zimą skóra moich nóg ulega częstemu przesuszeniu. Bywa tak, że naprawdę przez długi czas muszę smarować ją dwa razy dziennie. A i trzeci by nie zaszkodził. Także dosyć często, a nawet za często jak dla mnie. Masło Perfecty kupiłam 
w jakiejś promocji letnią porą, z myślą o przygotowaniu nóg do zimy. Nie używałam go regularnie, a i co jakiś czas na nogach lądował jakiś inny balsam. Mimo tego jestem ogromnie zadowolona z działania Lodów melba. Podczas używania nie zauważyłam żadnego przesuszenia. Skóra była przyjemnie gładka i nawilżona. Masło bardzo dobrze rozprowadzało się po ciele. 
Kosmetyk potrzebował chwilki na wchłonięcie się. Po jego zastosowaniu przez długi czas było czuć bardzo przyjemny i smakowity zapach. Jestem ogromnie ciekawa innych wersji zapachowych maseł Perfecty.
 
Opakowanie: Plastikowy biały słoiczek. Oklejony apetycznie wyglądającymi deserami lodowymi oraz wszelkimi niezbędnymi informacjami - opis, sposób użycia, skład, pojemność, dane producenta i data ważności. Opisy są w trzech językach - polskim, angielskim i rosyjskim. Naklejki trzymają się bez zarzutu. Nie ścierają się i nie schodzą. Masło zabezpieczone było sreberkiem.

Zapach: Bardzo przyjemny, egzotyczny, bez chemicznej nuty. 

Konsystencja: Białe, średnio gęste masło.







Pojemność: 225ml
Cena: 10-15zł
Dostępność: drogerie, internet.




Znacie to masło, a może inną wersję zapachową?
Czym najchętniej pielęgnujecie skórę nóg? 






   

20 komentarzy:

  1. Używałam z rok temu masła o wersji zapachowej: pomarańcza z olejkiem z zielonej kawy i jego działanie było dobroczynne dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo kurczaczki, ależ smakowite wieczko ma to masełko :-)
    narobiłaś mi ochoty na nie, a niestety też tonę w zapasach mazideł do ciała

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masło i podzielam Twoją opinię :) Skóra była dobrze nawilżona, gładka i miękka. A zapach tego masełka jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo ciekawi zapach tego masełka, bo samo opakowanie zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skusiłabym się dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ jestem ciekawa tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zimą wybieram masła, latem mleczka i balsamy :) nie znam tego produktu, ale zapach brzmi smakowicie

    OdpowiedzUsuń



  8. Miałam peeling Lody Melba i zapach bardzo mi się podobał! ;))


    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego masełka :) póki co mam zapas smarowideł do ciała na długi czas więc w najbliższym czasie go nie kupię choć nie powiem z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa zapachu i pewnie spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo intryguje mnie jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wersję o zapachu jagodowej muffinki i jak dla mnie zapach był bardzo średni, ale działanie w miarę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie za to z regularnością przy stosowaniu takich produktów nie ma problemu. Wcieram je codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwróciło moją uwagę ze względu na zapach, a przynajmniej to jak sobie ten zapach wyobrażam... zamierzam je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że nie jestem systematyczna w używaniu tego typu produktów to i tak kupiłabym to masełko za działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wąchałam kiedyś tester - bardzo podobał mi się zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tego masła, uwielbiam zapachy tego typu :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs u mnie!

    OdpowiedzUsuń