poniedziałek, 13 października 2014

Mat Wibo



Brązowy mat
Wibo Chic Matte nr 4



Jak (chyba) każda kobieta uwielbiam mieć pomalowane paznokcie. Im ciemniejszy lakier, tym lepiej. Podczas ostatniej wizyty 
w Rossmannie mój wzrok przykuły matowe lakiery Wibo. Dwa szczególnie wpadły mi w oko - brąz i śliwka. Do domu zabrałam jednak tylko brąz o numerze 4. Do tej pory zastanawiam się, jak mogłam nie kupić obu tych kolorów? Ostatnio na moich paznokciach przez długi czas gościły tylko piaski, więc przed "zwykłym" lakierem miałam teraz ogromny respekt. 
Myślę, że jak na tak długą przerwę, to większych niedociągnięć nie było. Ogromnie spodobał mi się efekt matowych paznokci. 
Sami zerknijcie:






Buteleczka typowa dla nowych lakierów Wibo.
Pojemność 8,5ml.
Pędzelek należy do tych cieńszych i krótszych, jednak operowanie nim nie sprawiało problemów.
Lakier średnio-gęsty, mam wrażenie jakby konsystencja była lekko żelowa.
Lakier na moich paznokciach utrzymuje się nieco ponad dwa dni, czyli standardowo.
Nie odbarwił płytki.
Zmycie go nie stanowi najmniejszego problemu. 
Lakier podkreśla wszelkie nierówności czy mini pęknięcia na paznokciach, co u mnie jest widoczne na końcówkach (jeśli przyjrzeć się im z bardzo bliska).
Na paznokciach mam dwie warstwy.
Mocniejszy mat wyszedł po pierwszej warstwie. Jednak wtedy było mnóstwo prześwitów, wiec potrzeba było dołożyć kolejną warstwę.












Lubicie matowe wykończenie?
Znacie matową serię Wibo?
  

 

 

28 komentarzy:

  1. Ale fajny ten lakier, faktycznie mat jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki temu matowemu wykończeniu wygląda znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie lakier prezentuje się na pazurkach. Lakiery matowe lubię, jednak nie wiedziałam ze wibo ma je w swojej ofercie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię u siebie czerni na paznokciach, więc raczej bym się nie skusiła, ale u Cb wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaki! wygląda niesamowicie! muszę koniecznie kupić jakiś pastel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, ładnie wygląda, póki co się nie skuszę, chcę zużyć top matujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier wygląda świetnie, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mat lubię, ale brąz raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie prezentuje się, jestem jak najbardziej "za".
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardo lubię matowe wykończenia, fajnie że ten lakier jest faktycznie matowy a nie satynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek, bardzo fajny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matowe wykończenie średnio mnie przekonuje, ale kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, a do matu wolę używać matowego top coatu niż kupować matowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jakoś maty nie przekonują... swego czasu kupiłam odżywkę matującą, ale użyłam ją dosłownie dwa razy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nadal nie miałam matowego lakieru choć mi się podobają jak je widzę u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię matowe wykończenie, tylko ten kolor dla mnie nieco za ciemny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Maty bardzo lubię ale te z Golden Rose, innych jeszcze nie miałam w rękach :D. Twój jest bardzo ładny, tylko dla mnie zdecydowanie za ciemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna gorzka czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam sobie dwa z tej serii, ale efekt jaki dają w ogole mi się nie podoba....

    OdpowiedzUsuń
  21. mam identyczny, ale nablyszczam go za pomoca topu ..

    OdpowiedzUsuń