niedziela, 27 kwietnia 2014

Perłowa perła



Bermuda Sand Sally Hansen
Complete Salon Manicure



Dziś pokażę Wam kolejny lakier do paznokci, który wygrałam jakiś czas temu w rozdaniu. Pokazywałam już Essie. Teraz nadeszła pora na perłową Sally Hansen. W mojej lakierowej kolekcji brak jest perłowych odcieni. Nie bardzo lubię taki delikatne wykończenia, zdecydowanie wolę mocniejsze i bardziej soczyste kolory. Niemniej jednak coś bardziej delikatnego musi posiadać niemal każda kobieta. Zapraszam na wpis lakierowy.





 Buteleczka jest dosyć duża, u góry okrągła, w dole kwadratowa.
Pojemność ogromna - 14,7ml.
Kolor bardzo pastelowy i perłowy, o nazwie Bermuda Sand. 
Pędzelek szeroki, bardzo wygodny, aczkolwiek chwilę trwa przyzwyczajenie się do niego.   
Na paznokciach mam dwie warstwy.











Lubicie takie jasne perełki?
Jaki lakier/kolor najczęściej gości na Waszych paznokciach?


  

62 komentarze:

  1. Uwielbiam lakiery tej firmy ale taki kolorek to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne paznokietki :)
    Ale perłowych lakierów nie lubię, podobnie jak Ty wolę kryjące i z innym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za perłowymi lakierami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie ten lakier wygląda- jak jeden mojej Babci w latach 80 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się uśmiałam, świetne porównanie :)

      Usuń
    2. Jolka, powinnaś dostać nagrodę za to porównanie :D

      Usuń
  6. nie lubię perły na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. oj lakier nie dla mnie,zbyt jasny,zbyt perłowy i za mało kryjący...ale lubię za to takie pędzelki,świetnie się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę przybić piątkę, ja również nie lubię takich lakierów.

      Usuń
  8. Niefajny i to nierówne krycie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie dla mnie :P Nie przemawia do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Może być:) ale nie przepadam za takimi niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj kompletnie nie moja bajka, bardzo nie lubię perłowych lakierów i widzę, że nie tylko ja, a niestety też dostałam jeden lakier z takim wykończeniem, pomalowałam nim raz paznokcie i raczej więcej nie będzie :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja unikam lakierów z perłowym wykończeniem.

      Usuń
  12. Ładny kolorek, ale pewnie trzeba by dać więcej warstw lub jakiś podkładowy dać, nie lubię jakiś nie kryjących i mocno perłowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie warstwy to u mnie już maksymalne maksimum. Na więcej nie mam cierpliwości.

      Usuń
  13. Nie lubię takich lakierów, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie perlowe paznokcie, ale nie na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. do mnie nie przemawia,bo lubię kolor na pazurku :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek nie przemawia do mnie, ale muszę przyznać że ma fajny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiepskie krycie i ta perła taka bez polotu:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ani perłowość, rozprowadzenie i prześwitywalność nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie w ogóle nie lubię perłowych lakierów, a tak jasnych unikam wręcz kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię taki perłowych :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Sally Hansen, ale z tym że każda kobieta musi mieć taki w szafie się nie zgodzę, ten perłowy jest paskudny:P Może oddaj go też komuś kto lubi takie?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale komu? Jak widać po komentarzach nikt nawet za dopłatą by nie wziął ;P

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Mi lakier wcześniej również nie był znany, choć marka owszem.

      Usuń
  23. Oj kolor zdecydowanie nie mój - może za 40 lat, jak już będę stała jedną nogą nad grobem (mam zamiar dociągnąć do 90-tki :P) to się zdecyduję :D
    Prawnusia jaka mi pomaluje... (wnuków jeszcze nie mam a na prawnusię liczę - hi hi hi...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy prawnuk pomalowałby prababci paznokcie? ;)

      Usuń
  24. Mnie ta perła niestety średnio się podoba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za takimi perełkami..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie jestem fanką perłowych odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się pędzelek :) Lubię takie lakiery jednak zwykle wybieram odważniejsze kolory :D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja u siebie wolę ciemniejsze kolorki :) i bardziej kolorowe :D Takie czerwienie , róże fiolety :D

    OdpowiedzUsuń
  29. do mnie nie przemawiają perłowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam podobny kolorek z Golden Rose, ale robi paskudne smugi. Ten lepiej wygląda na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń