poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Denkujemy, nie obijamy się, denkujemy


Denko... po raz pierwszy

To moje pierwsze zużycia pokazane na blogu więc proszę o wyrozumiałość ;) Przez cały miesiąc skrzętnie wykańczałam kosmetyki, a i tak wydaje mi się, że jest ich bardzo malutko. Może przyszły miesiąc będzie łaskawszy w większą ilość zużytych opakowań.
Póki co, zapraszam do obejrzenia tego, co wylądowało w koszu.

Rzut oka na całość. Puste opakowania  przechowuję w pudełku po butach.



1. Verona - Nawilżający krem do ciała i twarzy
Nie polubiłam go, znacznie lepiej spisał się stosowany na końcówki włosów.
Przeczytać o nim można tutaj

2. Verona - Koncentrat antycellulitowy z efektem lasera 4D
Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Nie zauważyłam obiecanego efektu lasera. Jako balsam do ciała też się nie sprawdził.
3. Nivea - Shower cream
Kremowy żel pod prysznic (miniaturka) kupiony na którymś lotnisku. Leżał zapomniany w łazience, aż doczekał się na swoją kolej.
Żel ma przyjemną miękką konsystencję, delikatnie nawilżał. 




4. Gratia - Glicerynowy krem do rąk i paznokci, cytrynowy
Bardzo przyjemny produkt, świetnie nawilżał dłonie i ładnie pachniał.

5. Barwa - Krem do rąk glicerynowy, grejpfrutowy
Sprawdził się, jak kolega wyżej.

Oba kremy zużywałam bardzo długo (co widać patrząc na zniszczone opakowania).


 6. Uroda - Melisa, pomadka do ust pielęgnacyjno-ochronna
Mój hit jeśli chodzi o pielęgnację ust. Pomadka w starym i nowym opakowaniu. 
Poczytać można o niej tutaj






7. Pantene - Szampon do włosów normalnych (gęste i mocne włosy)
Szampon jak szampon, robił co miał robić. 

8. Avon - Szampon do włosów długich
Mam o nim podobne zdanie, jak o poprzedniku.

9. Marion - Jedwab do włosów
Świetnie wygładzał i nabłyszczał włosy.
10. Dermika - Maseczka multiwitaminowa UKOJENIE
Maseczka bardzo przyjemnie chłodzi i nawilża twarz.

11. Efektima - Maseczka oczyszczająca z wyciągiem z nagietka
Ta maseczka również chłodzi twarz, dodatkowo napina i odświeża ją. 
Zapraszam do przeczytania o niej tutaj


12. Dermika - Krem intensywnie regenerujący na noc
Bardzo przyjemny krem, skóra rano była gładka i miękka.

13. Cztery Pory Roku - Oliwkowy krem przeciwzmarszczkowy
Również do stosowania na noc. Zapach nie przypadł mi do gustu. 










Znacie któreś z powyższych kosmetyków?
Jak Wasze denka? Pokaźne czy raczej  skromnych rozmiarów?

57 komentarzy:

  1. Dużo ich :) Uwielbiam szampony AT z Avon ^^ Bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie stosowałam.

    Moje kwietniowe denko jest bardzo pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :)
      Mam nadzieję, że i u mnie kiedyś tyle zdenkowanych kosmetyków będzie ;)

      Usuń
  3. nie miałam nic z tych kosmetyków ;) u mnie denka są raczej małe bo mam sporo ponapoczynanych produktów i używam ich na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podejrzewam, że w przyszłym miesiącu jeszcze mniej będę miała zużytych kosmetyków.

      Usuń
  4. bardzo ładne duże pierwsze denko :-) gratuluję zużyć :-)
    też bardzo lubię pomadkę Urody ... krem do rąk grejpfrutowy właśnie wykańczam ... bardzo kusi mnie ten krem do ciała Verony ze względu na zapach... no i nie wiedziałam, że Cztery Pory Roku mają w swoim asortymencie kremy do twarzy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże denko, jakie znowu małe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można było więcej zużyć kosmetyków ;)

      Usuń
  6. maseczki mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie posty :) dobrze się spisałaś!
    ja swojego jeszcze nie ogarnęłam, ale słabo mi poszło tym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam oglądać i czytać posty denkowe i zakupowe.

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi, że sama powinnam zrobić projekt denko ;)
    A żadnego z powyższych kosmetyków nie miałam - jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób, chętnie obejrzę co zdenkowałaś :)

      Usuń
  9. A ja oszukuję z denkiem, bo nie trzymam pustych opakowań - robię fotkę i wyrzucam, bo nie mam tego gdzie trzymać...

    Mam teraz ten sam jedwab do włosów i kiedyś miałam tą maseczkę efektima oczyszczającą - pozostałych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest fajny sposób.
      Zdjęcie zrobione - opakowanie wyrzucone :)

      Usuń
  10. te kremy z gratii to naprawdę są świetne! :D a i maska z efektimy ;) a tak to reszty bnie znam... Zacne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą Verone używam już ok. tydzień i póki co szału nie ma.. zobaczymy co będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą Veronę - krem do ciała czy koncentrat wyszczuplający?

      Usuń
  12. duże to twoje denko:) moje pierwsze tez własnie za mną :) pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne denko ;D
    mam ogromną ochotę na serum do twarzy z Verony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj...ja chętnie poczytam, jak się sprawdziło ;)

      Usuń
  14. jak na pierwszy raz świetnie Ci poszło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najgorzej nie jest...ale zawsze mogłoby być lepiej :)

      Usuń
  15. Gratuluje świetnie Ci poszło. Muszę się wziąć za moje denko, a mam w tym temacie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jedwab Marion, a pomadki Melisa kojarzą mi się z wczesnymi latami młodości, kiedy to te pomadki były jednymi z pierwszych na rynku:)nawet nie wiedziałam ze jeszcze są dostępne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężko dostać te pomadki, ale jednak gdzieś jeszcze są dostępne :)

      Usuń
  17. Wcale nie takie skromne to Twoje denko. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten jedwab i nie byłam z niego zadowolona, obciążał mi włosy. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. też miałam koncentrat antycellulitowy verony i też się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja się obijam, nie umiem denkować, zawsze mam z tym kłopot :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze, niezbyt pokaźne.
      Następne będą o wiele większe...mam nadzieję ;)

      Usuń
  21. Great products :)

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.com

    OdpowiedzUsuń
  22. niczego ze zdenkowanych nie miałam okazji testować.
    Tak to już jest jak się nie mieszka w PL to dostęp do niektórych kosmetyków jest ograniczony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to jest dostęp do innych, ciekawych kosmetyków :)

      Usuń
  23. Jak ładnie uporządkowane, w pudełeczku po butach :) Ten pomysł chyba wykorzystam :)
    Kiedyś używałam pomadek Melissa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W ten sposób puste opakowania są w jednym miejscu i nie zajmują miejsca na łazienkowych półkach.

      Usuń
  24. Niektóre znam z widzenia ale nie używałam żadnego.Zaciekawił mnie ten koncentrat antycellulitowy ale skoro nie okazał się dobry to raczej nie wymienię go na moje serum z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w kolejnym denku będą kosmetyki, które używałaś :)

      Usuń
  25. ja takie raczej skromne denka bym miała miesięczne, więc urządzam je co 2 miesiace : )b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wolę robić jednak co miesiąc i nie chomikować pustych opakowań.
      Zawsze to więcej miejsca na nowe kosmetyki ;)

      Usuń