piątek, 18 października 2013

Pierwsze rozdanie czas zacząć


Rozdanie, rozdanie...


W związku z tym, że jakiś czas temu blogowi wybiło 10 tys. wyświetleń, a liczba obserwatorów wzrosła do 150-ciu ogłaszam Pierwsze rozdanie. W ten sposób chciałabym podziękować za odwiedzanie mojego bloga, za komentarze, za to że jesteście :) Dosyć długo zastanawiałam się jaka nagroda byłaby odpowiednia. Wiadomo, nie wszystkim poszczególne nagrody kosmetykowe mogłyby odpowiadać, więc postanowiłam na nagrodę przeznaczyć Kartę podarunkową do drogerii Rossmann. Na karcie jest 50zł, które możecie dowolnie wydać na rzeczy z tego sklepu. Mam nadzieję, że taka forma nagrody przypadnie Wam do gustu. 

Nie przedłużając, nagroda (i jednocześnie baner) wygląda tak:




A teraz kilka spraw natury organizacyjnej. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

Obowiązkowo:
- zostać publicznym obserwatorem mojego bloga http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/  
- dodać baner na pasku bocznym z odnośnikiem do tego rozdania
- podać adres e-mail
- zgłosić się w komentarzu według formularza poniżej

Ponadto 7 osób z największą liczbą komentarzy otrzyma dodatkowy punkt, jeśli będą chciały wziąć udział w rozdaniu. Są to osoby:
anenia
- Joanna

 
Regulamin rozdania:
- sponsorem nagrody jestem ja
- rozdanie trwa w dniach 18.10.2013-11.11.2013r
- wyniki zostaną ogłoszone na blogu oraz zwycięska osoba zostanie o tym poinformowana mailowo w ciągu 4 dni od daty zakończenia rozdania
- na adres zwycięskiej osoby (z maila podanego w zgłoszeniu) czekam 3 dni (od daty ogłoszenia wyników)
- w związku z tym, że nagrodę można zrealizować tylko na terenie Polski, nie wysyłam jej za granicę
- rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29.07.1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz.27 
z późn. zm.)
- biorąc udział w rozdaniu akceptujesz niniejszy regulamin
- osoby, które po ogłoszeniu wyników "uciekną" z obserwatorów, nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach i konkursach


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako (1 los):
2. Baner (1 los): (link)
3. E-mail:
4. Top Gaduła (1 los): TAK/NIE

 
Życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział :) 
  



6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako (1 los): Różowy świat
    2. Baner (1 los): (link) naszzielonyswiat.blogspot.com
    3. E-mail: rozowyswiat123@gmail.com
    4. Top Gaduła (1 los): NIE

    OdpowiedzUsuń